Ingenico¶
Maksupäätteen liittäminen mahdollistaa sujuvan maksuvirran tarjoamisen asiakkaillesi ja helpottaa kassojesi työtä.
Huomaa, että Ingenico on tällä hetkellä saatavilla vain asiakkaille Benelux-maissa.
Asetukset¶
Yhdistä IoT Box¶
Ingenico-maksupäätteen yhdistäminen Odooon on ominaisuus, joka vaatii IoT Boxin. Lisätietoja IoT-laatikon yhdistämisestä tietokantaan on IoT-dokumentaatiossa.
Määritä Lane/5000 Ingenico BENELUXia varten¶
Napsauta päätteen F-painiketta, mene sitten kohtaan
ja syötä asetussalasana.Napsauta nyt yhteyden vaihtoa ja TCP/IP:tä. Kirjoita IoT Boxin IP (löydät sen IoT Boxin lomakenäkymästä). Kirjoita sitten portiksi 9000. Pääte käynnistyy uudelleen. Kun se on valmis, siirry IoT Box -lomakkeellesi Odoossa ja varmista, että pääte on löydetty.
Määritä maksutapa¶
Siirry ensin POS-sovelluksen yleisiin asetuksiin ja aktivoi Ingenico-asetus.
Siirry takaisin kohtaan
, siirry maksut-osioon ja siirry maksutapoihisi. Luo uusi maksutapa Ingenicolle, valitse maksupäätevaihtoehto Ingenico ja valitse maksupäätelaite.Tämä lisäosa mahdollistaa laskujen maksamisen maksupäätteellä¶
Valitse PoS-rajapinnassa maksua käsitellessäsi Maksutapa maksupäätteellä. Tarkista, että tarjoussarakkeessa oleva summa on se, joka on lähetettävä maksupäätteelle ja napsauta Lähetä. Kun maksu onnistuu, tilaksi tulee Maksu onnistui.
Jos haluat peruuttaa maksupyynnön, napsauta Peruuta. Voit silti yrittää lähettää maksupyynnön uudelleen.
Jos maksupäätteessä on ongelmia, voit silti pakottaa maksun käyttämällä Pakotettua. Tämän avulla voit vahvistaa tilauksen Odoossa, vaikka päätteen ja Odoon välisessä yhteydessä olisi ongelmia.
Muista
Tämä vaihtoehto on käytettävissä vain, jos saat virheilmoituksen, jossa kerrotaan, että yhteys epäonnistui.
Kun maksusi on käsitelty, löydät maksutietueesta käytetyn kortin tyypin ja tapahtumatunnuksen.