Omat asetukset¶
Järjestelmän käyttöönotto kannattaa aloittaa omista asetuksista. Näin varmistat, että kommunikointi yrityksen ja asiakkaan välillä on jo alussa määritelty oikein ja asiakas saa viestien vaihdossa oikeat yhteystiedot.
Lähetettäessä viesti järjestelmästä, on lähettäjänä käyttäjän nimi, mutta sähköpostiosoitteena löytyy järjestelmän sähköposti. Kun asiakas vastaa viestiin, tulee vastausviesti käyttäjän sähköpostiosoitteeseen.
1. Omiin asetuksiin pääset oikeasta yläkulmasta käyttäjän nimestä ja kohdasta asetukset
2. Asetukset sivulla voit antaa sähköpostin allekirjoituksen. Tämä lähetetään aina sähköpostin liitteenä.
3. Tilin suojaus -kohdasta voit määritellä kahdenkertaisen tunnistautumisen järjestelmään. Tämä suositellaan tehtäväksi kaikille käyttäjille. Kahdenkertaista suojautumista varten sinun tulee ladata puhelimeesi Microsoft authenticator -ohjelmisto. Kun kahdenkertainen kirjautuminen on käytössä, kirjautuessa järjestelmään valitset puhelimestasi turvakoodin.